Hello ! You're safety step on my world .
+Follow | Dashboard|
FakeSmile:)
Islam Itu Mulia
Saturday 24 November 2012 | 21:21 | 0 comments
assalamualaikumm dan hye EarthLings , hmm Arini ain nak kongsi satu cerita , ain dapat cerita niyh pon dari FACEBOOK , haha soo nak bagi korang tengok jugakk , ade jugak lawak-lawak siket , 
/
 seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah hotel. Dia menjerit sekuat hatinya. Ketika tubuh wanita itu sampai di tingkat 70, seorang lelaki inggeris yang terdengar jeritan wanita tadi, menyambutnya di balkoni.

wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya..
lelaki inggeris : sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
wanita : Bagaimana?
lelaki inggeris : Tidur dengan aku..
wanita : Tak guna, engkau ingat aku apa? Tidak!!
lelaki inggeris : Baiklah kalau macam tu..

Lelaki Inggeris melepaskan smula wanita itu yang terus menjerit sekali lagi. Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita tersebut.

wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya..
lelaki Perancis : sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
wanita : Bagaimana?
lelaki Perancis : Tidur dengan aku..
wanita : Lelaki #)*&$@!! Aku tak mau!
lelaki inggeris : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu..

Lelaki Perancis melepaskan semula wanita itu. Dari tingkat 50,40 dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Dia mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, wanita itu tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20 seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata..

wanita : Terima kasih, awak telah menolong saya.
Sebgai membalas jasa, saya akan tidur dgn awak.
Lelaki Arab : Astaghfirullah hal azim (lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut.)

#Haa , ape pengajaran yang korang dapat daripada cerita kat atas tuhh ? Haha , Islam Itu Mulia . tapi kalau perempuan tuh Islam memang aku sekeh2 kepala diye :D 

Past Roses | New Roses
Disclaimer


Heyy ! Welcome to My Awesome Blog :) Be nice here :* Don't Forget to follow Yaa ! *kalau ade something tak kene kat blog ni tolong refresh balik ehh page ni*
hmm Give up :'<


Owner Linkies Story


Shout Here !


NO HARSH WORD
URL blog K bukan EMAIL
nak Exchangelink? JomJom
Noww , ape tunggu lagi ? tulislahh ;3


Credit


Skin made by : Lieya
Background by : Faqihah|Ain
Image by : WeHeartIt