Hello ! You're safety step on my world .
+Follow | Dashboard|
FakeSmile:)
Sekolah ! -.-
Friday 25 January 2013 | 06:33 | 0 comments
Hello Earthlingg :) 
Dah lame tak update blog kan ? :/ rindu blog niii :p hahaha *puihh* Soo sekarang ain nak story pasal .. Erghh , Sekolah -.- Seriously sekarang ni sekolah dah makin KEJAM -..- Tahun lepas balik sekolah pukul 1:10 dan tahun ni balik sekolah pukul 1:50 . K benci gilaa , Tahun lepas jugaa Koko hanya satu hari iaitu pada hari rabu :p hahaha tapi tahun nii Koko 3 hari selasa , rabu , khamis -.- Err Benci gilaaaaaa :'< 

Balik Lewat .  
Soo balik lewat ni aku tak berapa suka sangat sebab rase sekolah macam lamee , lagi2 kalau mata pelajaran yang terakhir Math -.- ErrErr lagi laaa aku tak sukaa :'< Bukan apeee Miss Ong tu garang sangatt :< Takut Iteww . Hahaha , Naknak lagi haritu , kelas sebelum rehat , tengah-tengah Miss Ong mengajar then Miss Ong tanye sape yang tak hafal sifir -.- aku dah gelabah dahh , takutt :p Lepastu semua kene berdiri , So Miss Ong pon start laaa Ceramah diye , jadi kene tahan laaa sebab setiap kata-kata diye amat BERBISA *ecehh*

Koko 3 hari berturut-turut
Kauorang suka tak kalau ade koko 3 hari berturut-turut ? Mesti kauorang tak berapa suka kann sebab penat -.- Ergh , aku paling suka koko time hari rabu sebabbbbbbbbbbb , hahahaha :D Crush aku same persatuan dengan akuu , OMG , hahahah :D Serius happy gilaaaa xD hahah k stop it -.- kalau aku nak cite pasal CRUSH aku ni sampai bila pon tak habiss :3 So tahun ni Unit Uniform aku KRS , bolehlaa tahan diye punye best sebab baru mula-mula je kann , Persatuan aku Kebudayaan dan Koir , haaa memang peberet aku ahh :D aku suka menyanyi memang tak sia2 ahh aku masuk Kelab Kebudayaan :p 
Selalunyaa lepas balik koko mesti aku pegi Lepak xD hahah balik sebelum pukul 7 macam pukul 6:50 sebab taknak terlepas cerita Setia Hujung Nyawa la katekann xD hahaha
Now tutup cerita pasal koko and balik sekolah lambatt :p Sekarang aku nak cerita pasal seorang senior sekolah aku (SmkBsd2)  yang pandaii main gitarr :p haha diye Youtube Singer , suara diye memang (Y) hahahah baru2 ni diye ade upload satu lagu diye yang original bertajuk "Damansara Girl" Woaaa aku dengar tajuk lagu diye pon aku dah tahu yang lagu diye mesti best punyee , so aku bukak Youtube and terus tengokk :') Lagu yang diye buat sendiri memang bestt :') Btw nama diye Wan Eleena , k aku taktau name penoh diyee :3 tapi ramai org panggil diye Eleena Harris , Diye ni comel , cantik , pandai dan macam-macam lagii :3 hahahaa. Jangan lupe tengok okay Video diyee :')
Nak link video diye ? Damansara Girl By Eleena Harris (Original) <-- ni link video diyee :') Jangan lupe tengok dengan share ehh ? :3 hahahaha




Past Roses | New Roses
Disclaimer


Heyy ! Welcome to My Awesome Blog :) Be nice here :* Don't Forget to follow Yaa ! *kalau ade something tak kene kat blog ni tolong refresh balik ehh page ni*
hmm Give up :'<


Owner Linkies Story


Shout Here !


NO HARSH WORD
URL blog K bukan EMAIL
nak Exchangelink? JomJom
Noww , ape tunggu lagi ? tulislahh ;3


Credit


Skin made by : Lieya
Background by : Faqihah|Ain
Image by : WeHeartIt